BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 24, 2011

CiNt@ suCi @D@L@h PeNc@Ri@nKu Y@Ng @b@Di.......

 

Cinta itu datang dengan tiba-tiba tanpa diundang dan tanpa dipaksa,ia singgah dan bersemi di dalam kalbu ku..... 

cinta itu terlalu indah untuk dikatakan dan ia terlalu pahit untuk dirasakan.....   

Setiap hari aku bertanya pada diri ini apa ada pada CINTA ? Ia tumbuh dan bersemi di dalam kalbuku dan ia juga membuatkan aku terasa bahagia setiap saat apabila aku bersua dengannya... 


Dan aku juga rela bekorban hanya untuk mengapai kebahagiaan diri ku ini,walaupun ku tahu ia hanya untuk sesaat dan cinta juga telah membuatkan aku buta dengan segalanya ..  

Kala cinta itu hilang dan pergi hatiku terasa hancur dan deraian air mata tarus mengalir ke pipiku... 


Manakala separuh dari jiwaku terasa hampa kerana ia pergi meninggalkan aku sendirian dengan tanpa keizinanku...   

Di manakah dikau wahai cinta ini kerana dikau selalu hadir di setiap hembusan nafas hidupku.... 


Engkau juga membuatkan ku tegar untuk menghadapi cubaan dan engkau juga membuatkan aku tertawa riang dalam kebahagian dan menangis dikala daku kesunyian...  

Aku akan terus mencari cinta sejati dan dengan langkah kaki ini aku akan terus mencari untuk menggapai cintaku kembali.....   

Dengan harapan agar aku dipertemukan dengan seorang insan yang amat memahami hati ini.....

0 comments: